هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پردیسان مشهد

 اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پرديسان داراي ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت ۶۰۰ نفر با خدماتي در سطح استاندارد میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پرديسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختكن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پرديسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل داراي ۵ سالن همايش و كنفرانس با ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با امكانات صوتي و تصويري، امكان ترجمه همزمان،‌ ميكروفون‌هاي روميزي با بهترين دكوراسيون، سالن‌هاي جانبي جهت كميسيون‌ها و جلسات اداري با ظرفيت ۳۰ الي ۱۰۰ نفر با خدمات ويژه VIP و خدماتي حرفه‌اي كه در نوع خود بي‌نظير است. هتل پرديسان  داراي ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتي در حد استانداردهاي بين‌المللي با دكوراسيوني زيبا در رنگ‌هاي مختلف و مورد پسند سليقه‌هاي متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل  اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

 

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد مهر 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: